Cytat miesiąca: „Miłe słowo jest jak wiosenny dzień”
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Przygotowania do Festiwalu Fizyki 2025 - innowacja podczas lekcji fizyki w klasie 7

Uczniowie klasy 7 od trzech lekcji przygotowują się do zbliżającego się Festiwalu Fizyki. Wyszukują nowych doświadczeń i ekseprymentów, podjemują próby ich wykonania i dokonują wyborów, co ostatecznie przedstawić przed młodszymi uczniami. Jest to czas intensywnej pracy, gromadzenia potrzebnych materiałów oraz niezwykłej współpracy wśród uczniów. 

 

Dzięki wspólnemu eksperymentowaniu, uczniowie mogą lepiej zrozumieć teoretyczne zagadnienia, bo widzą ich zastosowanie w życiu codziennym. Przeprowadzanie eksperymentów rozwija umiejętności obserwacji, analizy i wyciągania wniosków oraz angażuje uczniów, czyniąc lekcje bardziej interaktywnymi i interesującymi. Zamiast biernie słuchać wykładu, dzieci mają okazję do aktywnego uczestnictwa, co zwiększa ich motywację do nauki. Ponadto uczniowie wykonywali doświadczenia w grupach, co sprzyja nauce pracy zespołowej, dzielenia się pomysłami i wspólnego rozwiązywania problemów. Wszystkie te aspekty sprawiają, że eksperymenty są niezastąpionym elementem nauki fizyki w szkole podstawowej, pomagając uczniom w rozwijaniu nie tylko wiedzy, ale również umiejętności życiowych, które będą im przydatne w różnych dziedzinach życia. Już za 2 dni zobaczymy jak świetnie się przygotowali!

Data dodania: 2025-02-17 17:03:03
Data edycji: 2025-02-19 17:04:19
Ilość wyświetleń: 156

Nasi Partnerzy

Uczenie się jest skarbem, który podąży za swoim właścicielem wszędzie.
Simone Weil
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej