Cytat miesiąca: Życie bez marzeń jest jak Święta bez przyjaciół. Stephen Littleword
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Nagrody dla naszej szkoły w ramach akcji „Lidl – Szkoły Pełne Talentów„

Nagrody dla naszej szkoły w ramach akcji „Lidl – Szkoły Pełne Talentów„

Z radością informujemy, że nasza szkoła otrzymała nagrody w ramach ogólnopolskiej akcji „Lidl – Szkoły Pełne Talentów”. Dzięki zaangażowaniu całej społeczności szkolnej udało się zebrać Talenciaki, które zostały wymienione na wartościowe pomoce dydaktyczne.

Wśród otrzymanych nagród znalazły się zestawy gier planszowych, które doskonale wspierają rozwój logicznego myślenia, planowania oraz strategii, a także uczą współpracy i zdrowej rywalizacji. Gry te będą wykorzystywane zarówno podczas zajęć lekcyjnych, jak i świetlicowych, wzbogacając ofertę edukacyjną szkoły.

Szkoła otrzymała również zestawy klocków magnetycznych, które rozwijają kreatywność, wyobraźnię przestrzenną oraz zdolności konstrukcyjne uczniów. Dzięki nim dzieci mogą uczyć się poprzez zabawę, tworząc różnorodne konstrukcje i rozwijając swoje talenty.

Serdecznie dziękujemy rodzicom oraz pracownikom szkoły, którzy aktywnie włączyli się w akcję Lidla, zbierali Talenciaki i wspierali naszą szkołę. To dzięki Państwa zaangażowaniu uczniowie zyskali nowe, atrakcyjne narzędzia do nauki i zabawy. Razem pokazaliśmy, że wspólne działania przynoszą realne i wartościowe efekty.

Data dodania: 2025-12-22 11:28:08
Data edycji: 2025-12-22 11:31:27
Ilość wyświetleń: 160

Nasi Partnerzy

Uczenie się jest skarbem, który podąży za swoim właścicielem wszędzie.
Simone Weil
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej